Als gezant van de almachtige schepper van het universum, de eendengod, ga je de strijd aan met je broers en zussen in een epische missie om de wereld van de vernietiging te redden!
Als je de wereld eenmaal gered hebt, kun je losgaan in allerlei razende multiplayer-speltypen voor maximaal 4 spelers.