Pool: 8 Ball Billiards
Word een meester en voltooi 220 spannende uitdagingen. Probeer verschillende biljarttafels uit en bepaal welke het beste bij jou past. Neem het op tegen de AI en laat zien dat jij een sterke speler bent.
De ideale uitdagingen om je trucs te laten zien komen eraan. Doe mee en word kampioen. Of je nu snooker of 8-ball speelt, alles draait om jou en je keu.