Pool Panic maakt de biljartballen los van de tafel en stuurt ze een wereld in die één groot levend poolspel is: van oerwouden en woestijnen tot steden en moerassen! Je weet natuurlijk dat je acht ballen in het netje moet krijgen, maar lukt je dat ook als monsterballen je achtervolgen of ballerinaballen voor je stoten wegspringen?
Jij bent de ondeugende, en laten we eerlijk zijn, vergeetachtige stootbal in de unieke wereld van Pool Panic met meer dan 100 levels. Geniet van de singleplayerstand of nodig je vrienden uit voor een potje multiplayerchaos.