Poppy Playtime: Hoofdstuk 2
Je hebt het opgenomen tegen Huggy Wuggy en hebt Poppy bevrijd, maar nu is het tijd om de speelgoedfabriek van Playtime Co. nog dieper in te gaan, waarbij je uitdagende puzzels en afschuwelijk speelgoed zult vinden. Grijp, slinger en strijd om in veiligheid te komen. Probeer te ontsnappen en laat Mommy je niet vinden.