PowerSlave Exhumed
Bestemming: de oude Egyptische stad Karnak. Buitenaardse troepen met afschuwelijke krachten hebben de eens zo bloeiende gemeenschap afgesloten van elk contact met de buitenwereld. Als specialist in geheime operaties ben je getraind voor alle vormen van onvoorziene omstandigheden. Niets kan je echter voorbereiden op de nachtmerrie die je te wachten staat...
Met alleen een machete als je begint moet je op zoek naar 6 andere wapens, waaronder handgranaten, een vlammenwerper, een M-60 machinegeweer en een magische cobrastaf.