Pretty Girls Escape PLUS
Red en ontmoet negen schattige meiden terwijl je hersenkrakende puzzels oplost om te ontsnappen! Pretty Girls Escape PLUS is een puzzelspel waarin je blokken van dezelfde kleur moet verwijderen door ze naar links of rechts te schuiven. Door blokken te combineren en verbinden, verdwijnen de lijnen en vallen de personageblokken die bovenop liggen naar beneden. Laat de personageblokken door de uitgang aan de onderkant vallen om te winnen!
Speel zes steeds moeilijkere levels uit voor elk personage in de Stage Mode. Ga daarna de uitdaging aan met 20 slim gemaakte puzzels in de Challenge Mode waarvoor in elk level specifieke zetten nodig zijn om de puzzel op te lossen. Naarmate je verder komt, verdien je punten waarmee je nieuwe outfits ontgrendelt voor je vrouwelijke maatjes, die je kunt bekijken in de Dressing Room-modus, of gebruik de outfits om je eigen diorama te maken met de meiden die je ontmoet. Ben je slim genoeg om alle meiden te redden?