Pretty Girls Klondike Solitaire PLUS biedt dezelfde op kaarten gebaseerde solitaire-regels die je zo goed kent en waar je mee vertrouwd bent, maar deze keer ontmoet je allerlei vrouwelijke uitdagers (11 in totaal) en geniet je van nog meer gameplay-opties om de ervaring aan te passen. Kies uit meerdere moeilijkheidsgraden, speel een tutorial om het spel te leren of je kennis ervan op te frissen, gebruik hints en hulp, verander het aantal kaartstapels en meer!
Maak je eigen aangepaste diorama's met de personages, kleding en achtergronden die je hebt verdiend! Er is hier heel veel om elke keer weer terug te komen voor een goede tijd met deze lieve jongedames, allemaal ingesproken in het Japans.