Pretty Girls Mahjong Solitaire - Blue
In het nieuwste deel van de Pretty Girls Mahjong Solitaire-serie dagen 5 nieuwe vrouwelijke metgezellen je uit voor een klassiek potje tegels combineren. Selecteer paren van tegels om ze te laten verdwijnen, maar zorg dat je de klok in de gaten houdt! Plan je strategische acties zorgvuldig, zodat je niet vast komt te zitten. Steeds wanneer je de derde ronde voltooit, ontgrendel je nieuwe outfits voor je schattige metgezellen. Al deze outfits kun je vervolgens bekijken in de verleidelijke Dressing Room-modus.
Telkens als je speelt, worden de tegels opnieuw verdeeld. Zo blijft elke sessie leuk en onvoorspelbaar. Schakel over op Easy om de klok uit te schakelen en te profiteren van hints en verdeelhulp voor een meer relaxte ervaring. Met meer dan 60 indelingen en willekeurige patronen is er altijd een reden om terug te komen voor meer puzzelplezier met deze mooie meiden!