Wanneer de Demon Lord je mede-avonturiers gevangenneemt, is het aan jou om ze te redden. Rekruteer ze voor je team en gebruik hun unieke vaardigheden om het tij van het kwaad te keren! Pretty Girls Pop Match is een 3-op-een-rij-puzzelspel waarin je legendarische avonturiers rekruteert om puzzeluitdagingen speciaal voor jou gemaakt te overwinnen!
Zet kleurrijke juwelen in rijen van drie bij elkaar om punten te verdienen en te winnen. Als je genoeg punten verzamelt, ontgrendel je 'magische voorwerpen' waarmee je alle juwelen in één keer van de kaart veegt. Vaardigheden van avonturiers kunnen het effect van magische voorwerpen nog meer versterken! Verbeter het vaardighedenniveau van de avonturiers met edelstenen die je verdient in elk level en creëer zo het ultieme team.