Prizma Puzzle Prime
De originele Prizma Puzzle-webgames zijn uitgebracht van 2009 tot 2011 en bevatten 4 games. Ze zijn honderden miljoenen keren online gespeeld.
Prizma Puzzle Prime bevat inhoud van eerdere games, nieuwe elementen, verbeterde graphics, visuele effecten en geluidseffecten.