Professor Lupo is een ruimtewetenschapper op het Aurora Space Station, die door de Melkweg is gereisd en de meest indrukwekkende collectie buitenaardse wezens heeft verzameld: zijn huiveringwekkende huisdieren. Schattig en onschadelijk op het eerste gezicht misschien, maar deze wezens veranderen in levensgevaarlijke monsters zodra ze een mens in de buurt ruiken. De professor is op weg terug naar de aarde, waar hij ze als wapen wil verkopen aan de hoogste bieder. Er is echter iets vreselijk misgegaan. Het Aurora Space Station wordt aangevallen door onbekende krachten, waardoor de buitenaardse wezens zijn ontsnapt en vrij rondlopen!
Als stagiair van de professor was het altijd al jouw taak om als lokaas te dienen voor deze gruwelijke gedrochten. Nu moet je een nieuwe taak aan je to-dolijstje toevoegen: zoek een manier om te ontsnappen, of je wordt het volgende hapje van de buitenaardse wezens. Onderweg ontrafel je de geheimen die diep in het Aurora Space Station verborgen liggen, en als je geluk hebt, leer je misschien zelfs wat over je eigen verleden.