Project Winter
Communicatie en teamwork zijn essentieel om te kunnen ontsnappen als overlevers. Verzamel grondstoffen, repareer constructies en trotseer samen de wildernis. Maar wees je ervan bewust dat er verraders in de groep zijn die geleidelijk kracht winnen naarmate het spel vordert. Het enige doel van verraders is om de overlevers koste wat het kost tegen te houden.
Als overlever in een groep vreemden moet je grondstoffen verzamelen, weersomstandigheden doorstaan en een reeks taken voltooien om een van de verschillende reddingsvoertuigen op te roepen.
Er zijn verschillende manieren om te communiceren met andere spelers, waaronder voicechat op basis van nabijheid, privéradiokanalen met voicechat, tekstchat en emotes. Communicatie is cruciaal als de overlevers hun taken willen voltooien en zich willen beschermen tegen de verraders.