Protodroid DeLTA
● Dynamische 3D-platformactie - Gebruik DeLTA's buitengewone behendigheid en bijzondere arsenaal om de uitdagende levels te voltooien. Spring en schiet in snelle en vloeiende 3D-gameplay die je terugvoert naar de 2D-klassiekers van het genre.
● Welkom in Radia - Verken een hoopvolle visie op de toekomst van de Aarde op je reis door een prachtige wereld waar zonne-energie wijdverbreid is en mens en technologie in harmonie met de natuur staan.
● Kies je missie - Ga de strijd aan met de Vypers en kies uit verschillende levels in een door jou gekozen volgorde. Versla de epische eindbazen aan het einde van elke fase en voeg hun unieke wapens toe aan je arsenaal.
● Een levendige cast - Ontdek de achtergronden en verhalen van een diverse cast van Vyper Masters, rivaliserende robotten en collega Protodroids die leven en werken volgens een andere code.
● Zoek verborgen upgrades - Verbeter de mogelijkheden van DeLTA door zeldzame upgrades, power-ups en vechttechnieken te ontdekken die overal in de wereld verborgen liggen.
Protodroid DeLTA is sterk geïnspireerd klassieke actieplatformers, en zit boordevol actie, met intense gevechten, dynamisch platformen en uitdagende 3D-levels."