Dit is een romantische game waarin je verliefd kan worden op een van de mannen van middelbare leeftijd. Ze hebben allen levenservaring en hebben allemaal hun eigen verhaal. Ze zijn niet zo jong meer, maar ze kunnen zo intens en gepassioneerd van iemand houden als ieder ander.
Na een pittige werkdag besluit je om eens via een andere route naar huis te gaan om je hoofd leeg te maken. Tijdens deze wandeling kom je langs een café genaamd Audire. Het ziet er gezellig uit.
Zonder enige verwachtingen open je de deur en je stuit op een groep oudere, stijlvolle mannen. Wat staat je te wachten in Audire?