Pulling no Punches is een klassiek beat'em up-spel met frame-voor-frame animaties, waarin spelers een fictieve pandemie proberen te overleven in een stad vol waanzin en ontkenning. De game bevat 4 speelbare personages met unieke ontgrendelbare bewegingen, extreem gedetailleerde omgevingen en lokale coöp-multiplayer voor maximaal 4 spelers.