Wie gaat deze brave jongens en meisjes fotograferen en aaien als jij dat niet doet?? De wereld heeft JOU nodig in Pupperazzi, de hondenfotografiegame! Maak kiekjes van honden en werk aan je portfolio op sociale media. Speel je in op de menigte of word je liever gezien als serieuze artiest? Of misschien wil je je vrienden gewoon laten zien welke schattige pups je bent tegengekomen tijdens het wandelen. Jij bepaalt zelf hoe je je carrière ontwikkelt – vergeet alleen niet om alle honden onderweg een aai over hun bol te geven.
Ontwijk mensen en obstakels in je pogingen om de schoonheid van deze viervoeters voor eeuwig vast te leggen in digitale foto's. Spring van het ene gebouw naar het andere voor die ene winstgevende foto van de plaatselijke hondencelebrity die het liefst met rust gelaten wil worden. Dankzij de slowmotion zoom-optie kun je tijdens het springen momenten vastleggen die je echt ontroeren.