Pups & Purrs Animal Hospital and Pups & Purrs Pet Shop Bundle
Deze schattige dieren voelen zich niet zo goed, dus laten we hen de zorg geven die ze nodig hebben! Pups & Purrs Animal Hospital is een simulatiespel waarin je de droombaan hebt die je altijd al had gewild en zorg je voor schattige, pluizige vriendjes.