Pure / Electric Love "Everyone else!" - Ema Sakura -
Pure / Electric Love "Everyone else!" - Ema Sakura - is een datingsimulator waarin je kunt chatten alsof je een smartphone gebruikt. Reageer op vragen van je partner, ontvang foto's en video's en probeer het gesprek gaande te houden!