Plezier voor twee
Putty Pals is niet zomaar een singleplayergame voor twee. Het is ontworpen met het oog op een coöperatieve ervaring voor twee spelers!
Weet je wat Putty Pals niet is? Grijs! Speel de game met kleurrijke personages in een wereld vol kleuren en beleef een plezierige en aangename ervaring waar je vanbinnen warm van wordt.