Speel Puzzle Bobble, de geliefde klassieker uit 1995, in het westen bekend als Bust-a-Move, nu op de Nintendo Switch! Combineer drie of meer luchtbellen van dezelfde kleur om het bord leeg te maken in klassieke Bubble Shooter-stijl. Speel alleen of met een vriend(in) in lokale multiplayer. Met zijn aanstekelijke muziek en spannende gameplay is deze game leuk voor alle leeftijden en vaardigheidsniveaus. Download Puzzle Bobble op Nintendo Switch en laat de luchtbellen knappen!