Puzzle Games Bundle (5 in 1)
Dompel jezelf onder in de beste strategiegameplay sinds Checkers! Spawn je pionnen verstandig, verhoog ze en vernietig het kristal van de tegenstander! Speel een op progressie gebaseerde Single Player-campagne of vecht het uit met een vriend op een van de veertien lokale multiplayer-kaarten. Word een meester van pionnen met je tactische geest.
Het doel van elke wedstrijd is om het kristal van je tegenstander te bereiken en uit te schakelen. Spawn pionnen, plaats ze verstandig, verhoog ze en wees de andere speler te slim af met de juiste bewegingen ... klinkt tot nu toe eenvoudig, toch? Behalve dat je de energiekosten van elke actie met de andere speler moet delen! Wat je ook doet of opzettelijk niet doet, zal een positieve of negatieve energie-impact hebben op de beurt van je vijand. Dat is waar de echte strijd van de hersenen is. Klaar om goed na te denken en te pronken met je tactische geest?
Mushroom Quest is gebaseerd op de verslavende en hersenkrakende principes van de puzzelgames die blokken bewegen, maar voegt een aantal innovatieve gameplay-elementen toe. Neem de tijd om de raadsels op te lossen en elk niveau te halen... als je kunt. Zeven van de tien testers hadden moeite om meer dan 15 niveaus te voltooien. Ben jij creatief genoeg om je weg te vinden uit de 30 doolhoven?