De originele match-3-RPG is terug en beter dan ooit! Beleef de game waar het allemaal mee begon, nu voor het eerst op Nintendo Switch! Het compleet geremasterde Puzzle Quest: The Legend Returns bevat de originele Puzzle Quest: Challenge of the Warlords, de uitbreiding Revenge of the Plague Lord, en een hele bundel aan nieuwe quests, toverspreuken, klassen en voorwerpen die exclusief zijn gemaakt voor deze versie!
Puzzle Quest: The Legend Returns combineert de klassieke match-3-puzzelgame met een diepgaand rollenspel. Match 3 of meer edelstenen van dezelfde kleur op een rij om mana te verdienen die je gebruikt om toverspreuken uit te voeren, vijanden te verslaan, voorwerpen en beloningen te verzamelen, en verder te komen in de quests!
Kun jij de uitdaging aan? Stel je match-3-vaardigheden op de proef en neem het op tegen monsters en schurken om het koninkrijk Etheria te redden. Nu met vijf nieuwe klassen: Blood Mage, Priest, Monk, Paladin en Elementalist. Evenals 100 nieuwe quests, toverspreuken, klassen en voorwerpen, en een scala aan nieuwe monsters, eindbazen en meer!
Na meerdere gezamenlijke aanvallen op Lord Bane, keert The Dark Path terug om hun meester te beschermen door een horde enorme insecten los te laten. Enorme spinnen en wespen worden nu vergezeld door zwermen vleesetende scarabeeën, enorme mieren en hun machtige koningin. Nu de bondgenoten van Bartonia worden belaagd door al deze gevaren, is er slechts één man die deze insectenramp kan voorkomen… een nieuwe metgezel genaamd Storm. Ondertussen wordt Etheria geterroriseerd door Etrianus the Golem Lord en zijn luitenant Elsinore Bloodsinger, met behulp van nooit eerder vertoonde golems.