Quarantine Circular
Geïnspireerd door klassieke adventure-games en moderne dialoogsystemen, heeft ontwikkelaar Bithell Games een nieuw verhaal gemaakt dat je tijd en intelligentie respecteert - gemaakt om in één sessie te voltooien.