Toen de koning een beroemde alchemist vroeg om de moord op zijn meest vertrouwde agent te onderzoeken, was een ingewikkeld netwerk van duistere criminelen die chaos in het land wilden veroorzaken het laatste wat de alchemist verwachtte te ontdekken. Voer het onderzoek uit als een gedaanteverwisselaar en ontdek een samenzwering die dreigt de fundamenten van het koninkrijk onderuit te halen.