Eliana was altijd al een mysterieus kind. Ze werd als kind gevonden voor de deur van de prestigieuze Zora Academy of Alchemy. Ze werd later een veelbelovende jonge student. Om haar opleiding te voltooien wordt ze op een gevaarlijke missie gestuurd om een machtig artefact terug te halen. Tijdens deze zoektocht krijgt ze te maken met allerlei gevaren, moet ze een groot aantal raadsels oplossen, een groot koninkrijk verkennen en beleeft ze de tragische geschiedenis van haar jeugd opnieuw. Volg Eliana op haar missie om haar geboortestad te redden en help haar de mensen te redden die ze liefheeft.