Queen's Quest 4: Sacred Truce
Na vele jaren van vrede tussen de Vijf Koninkrijken pakken donkere wolken zich samen boven het rijk van mensen en elfen. Na een moordpoging op de Elfenkoning is de delicate balans van het leven, dat uitsluitend in stand werd gehouden door de magie van het Heilige Bestand, voorbij. Vrienden en buren beginnen zich tegen elkaar te keren. Plots staat het kleine dorpje Saddletown in het middelpunt van de belangstelling voor het hele koninkrijk - volgens de elfen verbergt de moordenaar zich daar. Het lijkt erop dat de mensen in het dorpje zich moeten verantwoorden voor zijn misdaden.
De burgemeester van Saddletown nodigt de afgezant van het Vredestichtersgilde uit voor een ontmoeting. De vrede tussen mens en elf en het lot van de Vijf Koninkrijken liggen in zijn handen.