Voor 3-8 spelers en een duizendkoppig publiek!
Het team achter de succesvolle partygames YOU DON’T KNOW JACK, Fibbage en Drawful presenteert nu Quiplash, waarbij de leukste en slimste wint! Beantwoord op je mobiel of tablet prompts zoals “Iets dat je zou verbazen als een ezel het doet” of “Viezere soep bestaat niet: ____ soep”.