R-Type Dimensions EX
Twee volledige games!: alle acht de originele levels uit R-Type en alle zes de originele levels uit R-Type II. De klassieke gameplay is als vanouds en net zo uitdagend als de originele versies.
Ontwijk kogels met de slow-motionknop, of verhoog je snelheid met de fast-forwardknop. In de Infinite-stand kun je je schip ook sterker maken!