Altijd al een kickflip willen doen met een auto? Kruip achter het stuur in deze waanzinnige stuntgame! In REKT kun je allerlei extreme stunts uitvoeren, en dankzij realistische physics is het makkelijk te leren (maar moeilijk om onder de knie te krijgen!). Maak een perfecte landing en grind regelrecht naar je volgende trick om vette combo's te maken in 60 frames per seconde. Speel met maximaal vier spelers, stunt in te gekke multiplayergevechten en kroon jezelf tot de ultieme REKT-coureur!
Nodig je vrienden uit en speel met tot wel vier spelers! Speel Capture the crown en kijk wie de kroon het langst bij zich kan houden! Besmet andere spelers in Virus, scheur zo snel mogelijk door alle checkpoints in Baja of ga simpelweg voor de hoogste score!