REMOTE LIFE is een zijwaarts scrollende ruimteshooter (shmup) in 2D en een prachtige update van een bekend gamegenre.
De adembenemend geanimeerde 3D-beelden zitten vol enge monsters, onheilspellende achtergronden en gevaarlijke bazen. Maak je klaar om op 16 verschillende, unieke vechtmissies door een levendige, spookachtige buitenaardse wereld te vliegen.