Werelden botsen wanneer de malafide tovenaar Marin en M.E.A. officier Sari elkaar ontmoeten in de drukke straten van Shibuya. Onder de schitterende nachtlichten vecht het paar voor waar ze in geloven op de grens van fantasie en realiteit, vrijheid en orde.