ROCKETSROCKETSROCKETS
ROCKETSROCKETSROCKETS is een game waarin je RAKETTEN bestuurt die RAKETTEN afvuren op andere RAKETTEN! De ultieme kick van een arena-arcadegame barstensvol actie, waarin je soepel en gewichtloos door de ruimte suist.
SPELSTAND UNDERDOG. Een zwerm raketten tegen de eenzame rebel. Kun jij je raket naar de top lanceren tussen al dat vriendschappelijk vuur?
STANLEY. Dit is het verhaal van een raket die Stanley heet. Ontmoet de AI-raket die denkt dat hij een vrije wil heeft, en ontmoet de raketten die hij meedogenloos op jouw raket zal afvuren.