ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS XIV: Diplomacy and Strategy Expansion Pack Bundle
●Met de nieuwe elementen "Geographic Advantages" en "Outlander Cities" krijgt de strategie van landverovering een nog diepere laag!
Met "Geographic Advantages" op basis van de karakteristieken van elke provincie en de verschijning van stammen van buitenstaanders, wordt de spanning van het strijden om land naar het volgende niveau getild.
Door te handelen met grote naties als Rome en India kunnen spelers als beloning verschillende unieke specialiteiten en tactieken verdienen.
●Er zijn veel nieuwe elementen toegevoegd om de gameplay te verbeteren, zoals 'Traits', 'Tactics' en meer!