Duik in een explosief nieuw RWBY actie-avontuur! Schakel direct tussen alle vier de leden van Team RWBY – Ruby Rose, Weiss Schnee, Blake Belladonna en Yang Xiao Long – en gebruik hun kenmerkende wapens en Semblances om de Creatures of Grimm en andere vijanden te bestrijden in dit canonverhaal dat zich afspeelt ten tijde van RWBY Volume 7. RWBY: Arrowfell bevat voice-overs van de originele cast van RWBY, gloednieuwe cutscenes van het team achter de serie en een gloednieuw openingsnummer van Jeff Williams en Casey Lee Williams. In de game ga je op verkenning uit door Atlas en de omliggende gebieden. Hier los je ruimtelijke puzzels op, versla je enorme eindbazen, verbeter je jezelf met vaardigheidspunten en communiceer je met personages als Penny, Winter en General Ironwood, evenals het raadselachtige nieuwe team jagers: Team BRIR. Alleen Team RWBY kan Remnant beschermen tegen een mysterieuze nieuwe dreiging in RWBY: Arrowfell!