RWBY: Grimm Eclipse is een co-op, hack-and-slash-game voor maximaal vier spelers gebaseerd op Rooster Teeth's internationale hitserie RWBY. Stort je samen met je vrienden in intense vechtactie als een van de acht studenten aan de Beacon Academy, en stop de boosaardige krachten van de Grimm en Doctor Merlot. Laat je favoriete RWBY-personage in level stijgen en doorkruis Remnant in nieuwe verhaallijnen of in het speltype Grimm Gauntlet.