Race Arcade is de ultieme top-down-racegame met een sterke retro-look en zeer soepele gameplay. Deze verfrissende en geavanceerde race-ervaring combineert naadloos de beste onderdelen van oude vertrouwde racegames met de nieuwste technologieën.
Dit is een grootse game met piepkleine autootjes en 100 racebanen in allerlei omgevingen. De thema’s variëren van normale racebanen tot ijzige wegen en van velden vol gesmolten lava tot post-apocalyptische steden. Je kunt kiezen uit zes verschillende auto’s die allemaal hun eigen unieke manier van rijden hebben. De voertuigen variëren van sportwagens tot vliegende schotels, dus er is altijd genoeg om uit te kiezen.
In de uitgebreide singleplayerstand kun je races rijden, snelheidsuitdagingen doen en een lange carrière opbouwen. Race Arcade is ook de perfecte game om lokaal met maximaal zes spelers te spelen. Hang lekker op de bank met je vrienden en race elkaar van de weg in epische wedstrijden.