Radiation City
Welkom in de wereld van Radiation City, waar je een geweldig survival-avontuur wacht!
Veertig jaar na de ramp in de kerncentrale bij Tsjernobyl, brengt het lot je naar de zorgvuldig nagebouwde stad Pripyat. Ontdek een verbluffend verhaal, ontrafel het mysterie en probeer je geliefde te redden.
Speur naar materialen in elk gebouw, met name de voormalige publiekstrekkers van Pripyat: hotel Polissya, het culturele centrum, cinema Prometheus en het zwembad, maar ook in alle verlaten flatgebouwen. Maar slim gebruik van materialen om handige uitrusting te craften. Ontdek kampeerplaatsen om veilig de nachten door te komen. Je enige vrienden zijn de materialen, wapens en voertuigen die je vindt.