Ragdoll Rage is een ongelooflijk schietspel waarbij de slagvelden vol vallen zitten. Verpletter je lokale en online vijanden in PvP-modi. Breek muren, teleporteer van het ene punt naar het andere of gebruik een jetpack - ragdoll duels zijn nog nooit zo leuk geweest! Er zijn tal van wapens, schilden en handige bonussen die je van succes verzekeren als je ze verstandig gebruikt!