Bereid je voor op de ultieme adrenalinekick met Rage of the Dragons NEO!
Rage of the Dragons brengt de adrenaline van 2D-gevechten terug met verfijnde gameplay, charismatische personages en een dubbel gevechtssysteem dat strategie en precisie vereist. In deze game telt elke slag en kan elke beslissing het verschil betekenen tussen overwinning en nederlaag.
Rage of the Dragons NEO is een bijgewerkte versie van Rage of the Dragons, dat in 2002 werd uitgebracht voor speelhallen. Het was een uniek en innovatief spel, vooral vanwege de destijds zeer geprezen visuals en technische aspecten. Met prachtige landschappen en animaties, ongelooflijke bewegingen en een veelgeprezen soundtrack is het een must-have voor elke liefhebber van vechtspellen.
Rage of the Dragons NEO staat bekend om zijn grote uitdaging en is gebaseerd op tag team-gevechten, waarbij de speler twee personages gebruikt. Hij bestuurt er één tegelijk, kan ze afwisselen tijdens gevechten en kan ze allebei tegelijk gebruiken om unieke speciale moves uit te voeren.