Railways biedt minimalistische en artistieke elementen die zijn samengevoegd tot een meeslepende ervaring waarin alle voordelen van een treinreis worden benadrukt, inclusief verbazingwekkende landschappen die in een langzaam tempo worden waargenomen. Elk niveau brengt een nieuwe uitdaging op de baan, meer chaos en natuurlijk slimme bewegingen van jouw kant. Iedereen aan boord, deze trein is klaar om te vertrekken!
Dit is een treinsimulator waar geduld een schone zaak is. Om te slagen, moet je wachten op het juiste moment en je trein managementvaardigheden gebruiken om de treinen van de ene spoorlijn naar de andere te slepen. Maar wees voorzichtig of treinen zullen crashen!