Rainbow Runner
Rainbow Runner is een eindeloos loopspel met een leuk en kleurrijk thema voor 1 tot 4 spelers. De eenvoud van de regels maakt het toegankelijk voor iedereen, maar de uitgebreide mogelijkheden en het toenemende tempo van het spel maken het uitdagend voor zelfs de meest veeleisende spelers.
Verken de hemelhoge planeet op zoek naar nieuwe avonturen en verdien punten om het uiterlijk van de beschikbare personages te veranderen in de kostuumwinkel.