Rainbow Skies
Rainbow Skies is een strategie-RPG die wordt gepresenteerd in een levendige isometrische stijl! Dompel jezelf onder in een kleurrijke wereld die tot de nok gevuld is met duistere kerkers en traditionele turn-based gevechten. Tembare monsters en een grote variatie aan wapens, uitrusting en vaardigheden bieden een enorme verscheidenheid aan mogelijkheden om je personages aan te passen en ontwikkelen. Je zult dit spel niet los kunnen laten, dankzij talloze extra missies, levendige steden en spannende geheimen om te ontdekken!
Het is een belangrijke dag voor Damion. Vandaag is zijn laatste examen als monstertemmer, een belangrijk beroep in zijn thuisstad, die continue wordt bedreigd door aanvallen van monsters. Maar door een verschrikkelijke kater verpest Damion alles en zakt niet alleen voor zijn examen, maar vernietigt ook het monstercomplex. Als hij samen met zijn examinator Layne deze misstap in de doofpot probeert te stoppen, gaat het van kwaad tot erger. Door een aantal onvoorziene omstandigheden belanden ze midden in de strijd tussen twee rivaliserende grootmachten.