Kruip in de rol van een lichtvoetig knaagdier dat is gescheiden van zijn familie en de weg kwijt is in een angstaanjagend bos vol griezelige vijanden! Ratyrinth is een zijwaarts scrollend platformspel waar grote nauwkeurigheid voor nodig is, met levels die je hersenen doen kraken in een retro stijl. Ren, spring, hang aan muren, zwem en klim door doolhofachtige levels in een minimalistische tweekleurige stijl met vloeiende pixelart-animaties.