Red Siren: Space Defense
We bevinden ons in de toekomst. Natuurlijke grondstoffen op aarde zijn volledig uitgeput. Met behulp van de samenleving en moderne robottechnologie hebben private bedrijven de nabije planeten bevolkt om daar naar grondstoffen te boren. Omdat de nieuwe technologie waarmee grondstoffen worden gewonnen niet voor iedereen bereikbaar is, hebben vele mensen groepen gevormd om de planeten te plunderen. Oorlog is onvermijdelijk. Als jonge soldaat van de Red Siren moet jij de basis beschermen tegen deze vijanden.
Red Siren: Space Defense is een oorlogsgame met futuristische robots, tanks, ruimteschepen en enorme oorlogsmachines! De game heeft fantastische graphics, realistische effecten, spannende veldslagen en uitdagende missies. Ontdek verschillende planeten, bescherm de basis en vernietig alle vijandelijke robots, tanks en oorlogsmachines.