Dwaze koning Mac heeft altijd al problemen veroorzaakt voor zijn onderdanen, maar zijn prijswinnende gouden noot en de wintervoorraad aan eikels van Red stelen EN zijn vader ontvoeren? Dat gaat te ver! Help Red op een reis door het land op zoek naar zijn vermiste noten, overkom obstakels en speel vaardigheden vrij in dit charmante, epische, isometrische puzzelavontuur!
Ga op avontuur door het koninkrijk! Elk gebied is een unieke uitdaging om te overwinnen, van het overhalen van hendels en bestrijden van Macs handlangers tot het bestormen van hellingen, kleven aan teer en nog veel meer. De puzzels blijven komen. Speel speciale vaardigheden vrij en keer terug naar eerder verkende gebieden om nieuwe routes te bewandelen of op geheimen te jagen die je kunnen helpen op je tocht om dwaze koning Mac een lesje te leren dat hij nooit zal vergeten!