Redout: Space Assault
In Redout: Space Assault bestuur je een superorbitaal verkenningsvliegtuig tijdens de kolonisatie van Mars in 2395: Duik in het snelste, meest epische en opwindende arcade-ruimtegevecht dat je kunt beleven. Manoeuvreer sneller en beter dan je vijanden en wees ze te snel af. Overweldig ze en overtref ze in een bliksemsnel, adrenaline-opwekkend ruimtegevecht voor één speler.
Jij bent Leon Barret, een top gevechtspiloot van de veiligheidstroepen van Poseidon. Poseidon Corp. wil de weg vrijmaken voor de kolonisatie van Mars. De mensheid vecht om te overleven, verdeeld tussen een hete, uitgeputte aarde en een koude, claustrofobische maankolonie. Het is jouw taak om de orde te handhaven. Roei opstandelingen en ruimtepiraten uit, zorg ervoor dat onze wetenschappers veilig hun onderzoek kunnen uitvoeren, en bescherm al ons personeel tegen talloze externe bedreigingen.
Duik diep in gigantische mijngebieden in asteroïdenvelden, schiet rebelse drones en gevechtsvliegtuigen neer, rol naar links en rechts om vijandelijk vuur te ontwijken, vuur onvoorstelbaar krachtige raketsalvo's af, of race op duizelingwekkende snelheden tegen dolende piloten en ruimtestropers, alleen voor de gein.
Voltooi missies en speel kaarten en penningen vrij om de romp, schilden, energiewapens en raketten van je gevechtsvliegtuig te upgraden tot je het op kunt nemen tegen enorme slagschepen en het tij van de oorlog in je eentje kunt keren.
In een interplanetaire strijd waarin niemand goed of slecht is, klimt Leon op in rang, leer je de betekenis van 'noodzakelijk kwaad', hoe kostbaar integriteit is en, uiteindelijk, wat stelling nemen inhoudt.
Diepe gameplay - Toon je tactische superioriteit en stel je bedrevenheid, reactievermogen en aanpassingsvermogen op de proef.
Grotere, schadelijkere wapens - Je hebt een uitgebreid wapenarsenaal tot je beschikking, van plasmakanonnen tot schokstralen, railguns, lukraak-schoten, lucht-luchtraketten en laadbare machinegeweren. Kies, upgrade of installeer meerdere exemplaren op je ruimteschip.
Voertuig tunen - Upgrade je ruimteschip voor een verbeterde versie: Vecht tegen hordes, of neem het in je eentje op tegen een Destroyer-oorlogsschip! Doe kaarten weg of wissel ze om bepaalde aspecten van je vliegtuig te verbeteren en ze beter aan jouw stijl aan te passen.
Vecht tegen vijandelijke drones, gevechtsvliegtuigen en allerlei soorten vijandelijke schepen in rail shooter-secties: Ontwijk raketten en spervuur terwijl je ze een voor een neerhaalt.