Vang kanjers van vissen op allerlei pittoreske locaties! Beleef de laatste dagen van de zomervakantie met drie goede vrienden die nog een laatste onvergetelijke visreis willen maken. Vang meer dan 40 soorten vissen op 14 verschillende locaties en maak meer dan 50 verschillende soorten vistuig om superzeldzame vissen te lokken! Je kunt zelfs vissen houden in een prachtig aquarium terwijl je je niveau verhoogt en spannende nieuwe vaardigheden leert.