Reel Fishing: Road Trip Adventure
Pak je hengel en ga met drie vrienden op een zomerse roadtrip die je niet snel zult vergeten! Bezoek uiteenlopende visstekken, van diepe zeeën tot rivieren vol zoetwatervissen, terwijl je samen met je team jacht maakt op de Legendarische Vis. Verbeter je vaardigheden en eigenschappen en craft hengels, molens en aas om de grootste vissen te vangen!