Regular Factory: Escape Room
Regular Factory is een escape room die je vaardigheden zal testen. Los puzzels op, ontcijfer geheime codes, vind verborgen voorwerpen en onderzoek de verschillende kamers van de geheime fabriek waar je werkt terwijl je de duistere waarheid ontdekt.