Remothered: Tormented Fathers is het pure en realistische survival horror-videogame.
Het verhaal ontvouwt zich rond Rosemary Reed, een vastberaden 35-jarige vrouw die in het huis van Felton arriveert om de verdwijning van een klein meisje enkele jaren geleden te onderzoeken. Wanneer de gastheren de ware intenties van de vrouw realiseren, begint een angstaanjagende beproeving.
De originele soundtrack van Remothered: Tormented Fathers is gecomponeerd door Nobuko Toda en Luca Balboni (die de muziek schreef voor speelfilms als Mine en Watch Them Fall).